sobota, 30 maja 2015

Witam witam!

Wróciłam z wycieczki.
Łał.
Planowałam coś napisać, ale w połowie opowiadania uznałam, że jest okropne dlatego wszystko usunęłam.
Czuję się strasznie przybita i bezsilna.
Muszę przepisać zeszyt od historii i uzupełnić ćwiczenia.
Muszę nauczyć się na te trzy jebane kartkówki.
Muszę poprawić oceny.
Jako jedyna pójdę do innego gimnazjum, bo nie mam tak wysokiej średniej.
Ekipa, do której należę się rozpadła.
Kłopoty sercowe.
Kłopoty psychiczne.
Jedyne czego szukam to zrozumienia.
Przykro mi, ale muszę zawiesić bloga.
Muszę pomyśleć czy będę go jeszcze prowadzić.
Podczas tej przerwy dam o sobie znać i podam dokładny termin odwieszenia bloga.
Kocham wszystkich, którzy jeszcze tutaj nie mają mnie dość.
Wasza,
Annabeth
 look for the differences between sad and depressed. the depressed are better at hiding it than the sad ones.

2 komentarze:

  1. ;-;
    Nie tylko ty musisz poprawiać oceny ;-;
    Nie martw się ;-;
    Nie jesteś sama ;-; .|||.

    OdpowiedzUsuń
  2. Annie ;_;
    Spokojnie, będzie dobrze :')
    Jestem z Tobą ;3
    Niech Tomasz nad Tobą czuwa,
    Twoja Alayne <3

    OdpowiedzUsuń