piątek, 12 czerwca 2015

Jakie czasy taki słoik

Ohayo!
Mam wam do powiedzenia parę rzeczy ^^
Po pierwsze:
Zrobiłam postacie yaaay.
*ejejeje! czekaj! zobaczysz je później! zostań do końca, kurdełe!*
Ekhem, no więc poszukiwanie Felixa, który jest perfekcyjnym odzwierciedleniem tego jak go sobie wyobrażałam zajęło mi trochę czasu.
Annabeth to samo.
Najlepiej jednak wyszła Emma, która od samego początku miała być Queen of Sass.
Najbardziej interesuje mnie jak wy sobie ich wszystkich wyobrażacie xD
Po drugie:
Nareszcie skończyłam poprawiać oceny więc następny rozdział pojawi się pewnie niedługo ^^
Po trzecie:
Chciałabym was wszystkich [czyli w sumie cztery osoby łał] że niedługo mam zamiar zacząć prowadzić bloga yaoi O(≧∇≦)O
Więc gdy go założę i napiszę pierwszy rozdział to na pewno was o tym poinformuję ヽ(^。^)丿
To tyle na dzisiaj!
Dziękuję wszystkim za uwagę ^^
Wasza,
Annabeth ∆
Percys wearing the glasses wrong

3 komentarze:

  1. Huehue
    Emma kłin of sass
    A jak inaczej
    Blog z yaoi
    No dobra
    Czelendż akcepted
    Chuj, bede czytać
    Twoja Alayne <3
    PS. hehe znowu Cie wykiwałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łosz ty kurde. Pisaj tego rozdziała, bo zwarioać. Tak bardzo po polsku xD
    No więc do rzeczy. Kurde. Zapomniałam ;D
    A dobra. Już wiem xD
    Blog yaoi? Wchodzę w to! Mam nadzieję, że już nie długo coś do niego naskrobiesz.
    No więc weny na oba blogi i czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie wyobrażałam Felikxa, jako MOJEGO Feliksa :3
    Ale jest spoczko ^^ A Annabeth to niezła lasia
    Emma jest kłin i niech się cieszy XD Sam jest przystojny ^-^
    I fszystko jest gites :3
    Do napisania niedługo XD I niech wena cię nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń